Πεμπτη, 23 Ιουλιου 2020

O Dimello νικητης με 2 βραβεια στα Retail Business Awards 2020!

 

Η μεγάλη γιορτή του Λιανεμπορίου και της Βιομηχανίας πραγματοποιήθηκε φέτος τη Δευτέρα 13 Ιουλίου, στο νέο Drive-In της Γλυφάδας. Στην ξεχωριστή αυτή βραδιά παρευρέθηκε πλήθος κόσμου από τις Αλυσίδες Λιανικής, Παραγωγικές Βιομηχανίες, Εταιρίες Επικοινωνίας και εκπρόσωποι του δημοσιογραφικού χώρου.

Από το σημαντικό αυτό γεγονός δε θα μπορούσε να λείπει η KAFEA ΤΕRRΑ, η οποία απέσπασε 2 βραβεία για το λανσάρισμα της νέας σειράς Espresso & Filter Home Blends του Dimello. Συγκεκριμένα:

 

Silver Award στην κατηγορία Supplier’s Brand Social Media Campaign

"Η  διάκρισή αυτή αποτελεί μεγάλη τιμή για εμάς, καθώς είναι το επιστέγασμα μιας δυναμικής  προσπάθειας που πραγματοποιείται στο ευρύτερο κομμάτι του Digital Marketing αλλά και της Social Media Στρατηγικής μας. Στο ανταγωνιστικό περιβάλλον του Retail, αλλά και του τομέα του καφέ, ήρθαμε αντιμέτωποι με την πρόκληση να προσεγγίσουμε και να τραβήξουμε το ενδιαφέρον του καταναλωτή.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας λανσαρίσματος για τη νέα σειρά Espresso & Filter Home Blends του Dimello, παρουσιάσαμε την πολυεπίπεδη διάσταση γεύσεων και αρωμάτων τους, σε όλο το φάσμα του Digital περιβάλλοντος.

Με προβολή native θεματολογίας στα media, αλλά και με συντονισμένη διασπορά της καμπάνιας στα social media, εκμεταλλευτήκαμε  τις πολλαπλές δυνατότητες για storytelling που μας δίνουν οι πλατφόρμες που χρησιμοποιούμε στο marketing mix μας.

Τέλος, θα ήθελα να συγχαρώ την εταιρία Direction για την άριστη και επιτυχημένη διεξαγωγή της εκδήλωσης, παρά τις δύσκολες συνθήκες που αντιμετώπισε συνολικά η αγορά την φετινή χρονιά."

Την διάκριση για λογαριασμό της KAFEA ΤΕRRΑ παρέλαβε o 
Απόστολος Ντόκος - Digital Marketing Manager Kafea Terra 

 

 

Bronze Award στην κατηγορία Supplier’s Best Launch Brand Strategy

"Το 2019 υπήρξε χρονιά μεγάλων προκλήσεων και επιτυχιών για τον Dimello Retail. Καινοτομήσαμε και παρουσιάσαμε μια διαφορετική εικόνα για την κατηγορία, φρέσκια, ζωντανή, με μεγάλο μήνυμα αποδοχής και προτίμησης από το κοινό των καταναλωτών. Η προσπάθεια υποστηρίχτηκε διαφημιστικά με 360ο καμπάνια. Μεγάλη ήταν η συνδρομή του τηλεοπτικού spot, σχεδιασμένο για να ξαφνιάσει ευχάριστα και να οικοδομήσει πλατιά απήχηση σε ευρύ φάσμα κοινού, με διαφοροποιημένη προσέγγιση από την επικοινωνία της κατηγορίας.

Η φετινή χρονιά (2020) αποτελεί για όλους ένα μεγάλο στοίχημα. Οι συνέπειες του Covid-19 και η περίοδος lock down, οδήγησαν σε μια υπέρμετρη αύξηση ζήτησης στο modern trade, που από τις πρώτες μετρήσεις του Ιουνίου και την επαναλειτουργία του κλάδου HO.RE.CA. δείχνει να ισορροπεί.

Στην κατηγορία του καφέ αναμένεται πολύ «θερμή» χειμερινή περίοδος λόγω της εισόδου διεθνών μεγάλων παικτών.

Από την δική μας πλευρά, παραμένουμε πάντα προσηλωμένοι στους στόχους και τις αξίες μας, προσφέροντας στους Έλληνες καταναλωτές, σταθερά ποιοτικό καφέ Ελληνικής παραγωγής από ανθρώπους αφιερωμένους στην συνεχή ανάπτυξη γνώσης και τεχνογνωσίας για τον καφέ “της καρδιάς μας”.

Τέλος, ευχαριστούμε για ακόμη μια φορά την διοργανώτρια εταιρία, που πάρα τις ιδιαίτερες συνθήκες αυτής της χρονιάς, διοργάνωσε τα Retail Business Awards 2020 με μεγάλη επιτυχία και μας έδωσε την ευκαιρία να είμαστε μέρος της."

Την διάκριση για λογαριασμό της KAFEA ΤΕRRΑ παρέλαβε o 
Σταύρος Καλαφάτης -
Marketing Manager Dimello Retail